<> ստեղծագործության վերլուծություն

Սկզբում ես մտածում էի, որ երիտասարդ գրողը ճկուն չի կարողանա փոխանցել իր մտքերը թղթի մեջ։ Սակայն ընտրելով իր ստեղծագործություններից մեկը, որի վերնագիրն էր <<Հոգեպահուստ>>։ Այն ներկայացված էր որպես հանգիստ ժանրով ստեղծագործություն, որտեղ նաեւ կա մի փոքր ռոմանտիկա։ Չհաշվելով տարբեր տառասխալները այն ինձ կարողացավ քաշել դեպի այդ աշխարհ, որտեղ մեծ դեր էր խաղում բնությունն ու երկու գեղեցիկ կանայք։ Հիմնականում ստեղծագործությունը այս երկու պատկերներն էր ներկայացնում, որը կարելի է համարել բավարար, քանզի այնտեղ պետք է հաշվի առնել ստեղծագործության բովանդակությունը։ Որպես ամփոփում կարելի է ասել, որ նրա ստեղծագործությունը ինձ համար անակնկալի հաճելի էր, այնտեղ կար ողջ զգացմունքային և դրական զգացողությունները, որը կարծում եմ պետք է լինի այդ տեսակի ստեղծագործությունների մեջ։ Մի խոսքով` լինելով երիտասարդ գրող, նրա ստեղծագործությունը կարողացավ ինձ տանել դեպի այն պատկերը, որը ինքն է գրի առել։